• Ik heb een zeer slechte ervaring met My Health Club. Als je lid wordt, mag je kiezen of je een 'verzekering' erbij afsluit voor het geval je het contract eerder wilt opzeggen dan de termijn van 1 of 2 jaar.
    Mij werd toen gezegd dat het eigenlijk nooit nodig is.

    Uiteindelijk heb ik 4 maanden bij MHC gesport, totdat ik helaas geen nieuwe baan kon vinden in de stad van MHC en ruim 200 km in een andere stad wel aan het werk kon. Dit was voor MHC absoluut geen reden om het abonnement te beëindigen en heb ik nog 8 maanden ruim 50 euro per maand betaald terwijl ik niet meer in de gelegenheid was om er te komen sporten.
    Ze waren totaal niet voor reden vatbaar aan de telefoon en per mail bij de klantenservice.

    Vervolgens met veel moeite toch het abonnement kunnen beëindigen, en daarbij ook een duidelijke bevestigingsmail van MHC gekregen.
    Krijg ik vervolgens een maand nadat mijn abonnement beëindigde had moeten zijn (volgens de bevestigingsmail) een betalingsherinnering voor de volgende termijn.

    In een woord: ongelofelijk.
    Word hier geen lid!

    Sterke punten
    Mooie Gym

    Zwakke punten
    Slechte en onvriendelijke klantenservice.
    Weinig tot geen begeleiding tijdens het sporten.
    Onmogelijk om onder een abonnement uit te komen.

    Door Linda op 3 april 2020 Reageer

  • Profit gym wordt blijkbaar gerund door een stel hardleerse idioten. Ze hebben nu voor de 4e keer geld van mijn rekening gehaald. Elke keer boek ik het weer terug. Elke keer bel ik weer op dat ik daar al 8 jaar niet sport. Elke keer leg ik uit dat het waarschijnlijk mijn zoon is. Elke keer zeggen ze sorry en beloven ze beterschap. En elke keer doen ze het weer
    Ik wordt er aardig pissig van.
    Stelletje idioten

    Door Jeroen Reuvers op 29 september 2019 Reageer

  • Hoi allemaal,

    Ik ben 1 jaar lid geweest en heb toen ik in Amerika was een contract afgesloten. Toen ik terug kwam in Nederland bleek die voorwaarden van het contract niet klopte . Mail gestuurd om mijn contract te beëindigen dit kon dus niet meer omdat ik 1 dag te laat was (14 dagen bedenktijd)
    Bleek dus 7 dagen te duren voordat je een reactie krijgt en bellen kan niet.

    Ze hebben meerdere keren proberen een verkeerd bedrag te incasseren en moest meerdere keren naar Haarlem trainmore bezoeken.

    Nu mijn contract eindelijk is afgelopen had ik tijdens mijn bezoeken 30 euro op mijn account gedaan en had gevraagd of dit nog terug gestort kon worden. Dit is ook niet mogelijk want dit staat in de voorwaarden.

    Echt een onwijs slecht bedrijf en ik raad iedereen aan niet te gaan sporten bij trainmore

    Sterke punten
    Het apparatuur wat er staat is top.

    Zwakke punten
    Te veel om op te noemen maar zal het proberen:

    Slechte voorwaarden
    Bereikbaarheid super slecht (mail en ze hebben geen telefoonnummer)
    Onvriendelijk personeel
    Financieel gezien allemaal fouten die ze maken

    Geld proberen te incasseren wat niet klopt
    Promotie abonnementen die totaal niet kloppen

    Door Diederik Ver op 27 juli 2019 Reageer

  • 'Gemakkelijk je abonnement opzeggen.' Niet waar dus. Ik heb twee keer gemaild om mijn abonnement op te zeggen, maar werd niet op gereageerd. Diverse keren gebeld, maar ze zijn slecht telefonisch bereikbaar. Maanden voor niets betaald! Uiteindelijk moest ik langskomen om mijn abonnement op te zeggen! Gelukkig telefonisch afgehandeld, want ik was en ben hier echt niet over te spreken!

    Door Aline op 20 februari 2019 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

  • !

    Door Yas op 18 augustus 2017 Reageer

    Deze review is meer dan een jaar oud en misschien niet meer relevant.

FitnessCentrums.nl

Reviews, ervaringen en klachten over fitnesscentra