Je betaald 60 euro per maand met een verzekering voor slechte klantvriendelijkheid en nul begrip. Door verhuizing zeg ik mijn lidmaatschap op. Hiervan heb ik een schermopname van het formulier, wat je moet invullen als lid om op te zeggen, om vervolgens door een medewerker per mail (want telefoon nemen ze niet op) verteld te worden dat het niet zo is en dat ze er niks mee kunnen. Nu betaal ik nog 60 euro extra voor saus. Wat ik uiteraard niet zal doen.
Daarnaast is er geen fijn personeel aanwezig. Als je door drukte even niet kan sporten en je besluit weer eens te gaan krijg je opmerkingen als: ´zo hey, besluit jij ook weer eens te komen sporten?´ Doe even normaal. Mensen schamen zich al genoeg om daarnaast ook nog eens nare opmerkingen te krijgen.
Met de slechte ervaring had je toch echt wel de stap kunnen zetten een passende oplossing te vinden, maar daar voelt deze fitnessclub zich te goed voor.
Sterke punten
Mooie renovatie
Zwakke punten
Personeel
Klantvriendelijkheid
Begrip
Begeleiding
Klantcontact
Nemen geen telefoon op (20 minuten in de wacht)