De sportschool bij jou in de buurt | My HealthClub
My HealthClub is de nieuwe en verfrissende sportschool voor fitness en ontspanning. Veel luxe, kwaliteit en service voor betaalbare en acceptabele tarieven..
Je betaald 60 euro per maand met een verzekering voor slechte klantvriendelijkheid en nul begrip. Door verhuizing zeg ik mijn lidmaatschap op. Hiervan heb ik een schermopname van het formulier, wat je moet invullen als lid om op te zeggen, om vervolgens door een medewerker per mail (want telefoon nemen ze niet op) verteld te worden dat het niet zo is en dat ze er niks mee kunnen. Nu betaal ik nog 60 euro extra voor saus. Wat ik uiteraard niet zal doen.
Daarnaast is er geen fijn personeel aanwezig. Als je door drukte even niet kan sporten en je besluit weer eens te gaan krijg je opmerkingen als: ´zo hey, besluit jij ook weer eens te komen sporten?´ Doe even normaal. Mensen schamen zich al genoeg om daarnaast ook nog eens nare opmerkingen te krijgen.
Met de slechte ervaring had je toch echt wel de stap kunnen zetten een passende oplossing te vinden, maar daar voelt deze fitnessclub zich te goed voor.
Sterke punten Mooie renovatie
Zwakke punten Personeel
Klantvriendelijkheid
Begrip
Begeleiding
Klantcontact
Nemen geen telefoon op (20 minuten in de wacht)
Ik heb een zeer slechte ervaring met My Health Club. Als je lid wordt, mag je kiezen of je een 'verzekering' erbij afsluit voor het geval je het contract eerder wilt opzeggen dan de termijn van 1 of 2 jaar.
Mij werd toen gezegd dat het eigenlijk nooit nodig is.
Uiteindelijk heb ik 4 maanden bij MHC gesport, totdat ik helaas geen nieuwe baan kon vinden in de stad van MHC en ruim 200 km in een andere stad wel aan het werk kon. Dit was voor MHC absoluut geen reden om het abonnement te beëindigen en heb ik nog 8 maanden ruim 50 euro per maand betaald terwijl ik niet meer in de gelegenheid was om er te komen sporten.
Ze waren totaal niet voor reden vatbaar aan de telefoon en per mail bij de klantenservice.
Vervolgens met veel moeite toch het abonnement kunnen beëindigen, en daarbij ook een duidelijke bevestigingsmail van MHC gekregen.
Krijg ik vervolgens een maand nadat mijn abonnement beëindigde had moeten zijn (volgens de bevestigingsmail) een betalingsherinnering voor de volgende termijn.
In een woord: ongelofelijk.
Word hier geen lid!
Sterke punten Mooie Gym
Zwakke punten Slechte en onvriendelijke klantenservice.
Weinig tot geen begeleiding tijdens het sporten.
Onmogelijk om onder een abonnement uit te komen.
Platinum heb je niks aan.
Je betaald 60 euro per maand met een verzekering voor slechte klantvriendelijkheid en nul begrip. Door verhuizing zeg ik mijn lidmaatschap op. Hiervan heb ik een schermopname van het formulier, wat je moet invullen als lid om op te zeggen, om vervolgens door een medewerker per mail (want telefoon nemen ze niet op) verteld te worden dat het niet zo is en dat ze er niks mee kunnen. Nu betaal ik nog 60 euro extra voor saus. Wat ik uiteraard niet zal doen.
Daarnaast is er geen fijn personeel aanwezig. Als je door drukte even niet kan sporten en je besluit weer eens te gaan krijg je opmerkingen als: ´zo hey, besluit jij ook weer eens te komen sporten?´ Doe even normaal. Mensen schamen zich al genoeg om daarnaast ook nog eens nare opmerkingen te krijgen.
Met de slechte ervaring had je toch echt wel de stap kunnen zetten een passende oplossing te vinden, maar daar voelt deze fitnessclub zich te goed voor.
Sterke punten
Mooie renovatie
Zwakke punten
Personeel
Klantvriendelijkheid
Begrip
Begeleiding
Klantcontact
Nemen geen telefoon op (20 minuten in de wacht)
Wurg abonnement - word geen lid bij My HealthClub
Ik heb een zeer slechte ervaring met My Health Club. Als je lid wordt, mag je kiezen of je een 'verzekering' erbij afsluit voor het geval je het contract eerder wilt opzeggen dan de termijn van 1 of 2 jaar.
Mij werd toen gezegd dat het eigenlijk nooit nodig is.
Uiteindelijk heb ik 4 maanden bij MHC gesport, totdat ik helaas geen nieuwe baan kon vinden in de stad van MHC en ruim 200 km in een andere stad wel aan het werk kon. Dit was voor MHC absoluut geen reden om het abonnement te beëindigen en heb ik nog 8 maanden ruim 50 euro per maand betaald terwijl ik niet meer in de gelegenheid was om er te komen sporten.
Ze waren totaal niet voor reden vatbaar aan de telefoon en per mail bij de klantenservice.
Vervolgens met veel moeite toch het abonnement kunnen beëindigen, en daarbij ook een duidelijke bevestigingsmail van MHC gekregen.
Krijg ik vervolgens een maand nadat mijn abonnement beëindigde had moeten zijn (volgens de bevestigingsmail) een betalingsherinnering voor de volgende termijn.
In een woord: ongelofelijk.
Word hier geen lid!
Sterke punten
Mooie Gym
Zwakke punten
Slechte en onvriendelijke klantenservice.
Weinig tot geen begeleiding tijdens het sporten.
Onmogelijk om onder een abonnement uit te komen.